FAQ
Verzending
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de bezorger mijn pakket komt leveren?
De levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. In de meeste gevallen wordt het pakket de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 bezorgd. Je kunt de levertijd volgen met de track & trace-code. Afhankelijk van de grootte van de bestelling wordt je pakket geleverd als brievenbuspost of als pakket. Let op: brievenbuspost wordt niet voorzien van een track & trace-code.
Wij doen ons best om zoveel mogelijk zendingen als brievenbuspost te versturen. Past het pakket niet door de brievenbus? Dan zal de bezorger proberen het pakket bij je buren af te leveren. Lukt dit ook niet, dan wordt het pakket teruggebracht naar het depot en zal de bezorger het op een later moment opnieuw proberen te bezorgen.
Mijn pakket is volgens de bezorger afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Controleer eerst bij je directe buren of zij het pakket misschien hebben ontvangen. Kijk ook in je brievenbus of daar een bericht is achtergelaten. Kun je je pakket nog steeds niet vinden? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@mydentiststore.nl. We helpen je graag verder en starten indien nodig een onderzoek.
Wat als ik een verkeerd bezorgadres heb doorgegeven?
Heb je per ongeluk een fout gemaakt in het opgegeven bezorgadres? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om de bestelling nog voor je aan te passen.
Ruilen
Ik wil mijn product ruilen, hoe werkt dat?
De levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. In de meeste gevallen wordt het pakket de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 bezorgd. Je kunt de levertijd volgen met de track & trace-code. Afhankelijk van de grootte van de bestelling wordt je pakket geleverd als brievenbuspost of als pakket. Let op: brievenbuspost wordt niet voorzien van een track & trace-code.
Wij doen ons best om zoveel mogelijk zendingen als brievenbuspost te versturen. Past het pakket niet door de brievenbus? Dan zal de bezorger proberen het pakket bij je buren af te leveren. Lukt dit ook niet, dan wordt het pakket teruggebracht naar het depot en zal de bezorger het op een later moment opnieuw proberen te bezorgen.
Bestellen
Wat kan ik doen als ik een klacht heb of niet tevreden ben over een product?
Heb je een klacht over een product of onze service? Neem dan contact met ons op via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina. We zorgen ervoor dat je binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie ontvangt.
Als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Heb ik garantie op de producten die ik bestel?
Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan de redelijke verwachtingen die je ervan mag hebben. Voor sommige producten geldt daarnaast een fabrieksgarantie. Deze garantie komt bovenop de wettelijke garantie en doet hier niets aan af.